Pro naše klienty jsme k dispozici každý den od 8–20h, a proto hledáme posilu k nám na kontaktní centrum, která nám pomůže pečovat o naše klienty klidně i z pohodlí domova. Je ale potřeba počítat zhruba první měsíc a půl s osobním zaškolením v Brně, v našich kancelářích na Nových Sadech, v budově Titanium.
Zaujali jsme vás? Tak čtěte dál…
O čem je práce na servise:
Zajímáte se o situaci klienta a pomáháte mu najít ideální řešení prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo zpráv v internetovém bankovnictví.
Klienty vyslechnete, uklidníte a budete je edukovat tak, aby si příště dokázali poradit ideálně sami. Děláte skvělý servis, který je pro Air Bank typický.
Pár důležitých informací:
- Štve vás dennodenní dojíždění? Chcete ušetřit čas strávený v autě nebo ve vlaku?
- U nás můžete pracovat částečně z domova. Zároveň máte možnost kdykoliv přijít za týmem do kanceláře.
- Zhruba první měsíc a půl je ale potřeba s osobním zaškolením v Brně, v našich kancelářích na Nových Sadech, v budově Titanium.
- Je u nás spousta možností, jak si rozšířit svoje dovednosti a vědomosti v bankovnictví a komunikaci.
- U nás na to nejste sami — je tu plno kolegů, kteří vám při startu rádi pomohou.
- Na variantě spolupráce/úvazku se s Vámi vždy domluvíme.
Něco potřebujeme i my od vás:
- S českým pravopisem a gramatikou jste kamarádi a nemáte problém se vyjadřovat i písemně.
- Doma se vám práší minimálně na maturitní vysvědčení.
- Bez toho nemůžete vykonávat práci v bance.
- Jste čistý/á jako lilie. Nikdy jste nebyl/a trestaný/á, policie se po vás neshání.
- Protože pro práci v bance to nejde jinak.
- Nemáte zpoždění ve splácení svých závazků (bez exekucí a insolvencí).
- Jelikož jsme banka, měli bychom jít naším klientům příkladem.
Pojďte to s námi zkusit: Vyplňte pár nezbytných údajů a pojďte rozmazlovat naše klienty.
Vedoucí servisních týmů a celá Air Bank a Zonky